Editorial | Edicions Tres i Quatre S.L. |
---|---|
Edición | Puesta al día(10/04/2017) | Páginas | 196 | Dimensiones | 24x16 cm |
Idioma | Catalán |
ISBN | 9788416789726 |
ISBN-10 | 841678972X |
Encuadernación | Tapa blanda |
Autor/es | Joan García del Muro Solans |
---|---|
Editorial | Edicions Tres i Quatre S.L. |
Edición | Puesta al día(10/04/2017) | Páginas | 196 | Dimensiones | 24x16 cm |
Idioma | Catalán |
ISBN | 9788416789726 |
ISBN-10 | 841678972X |
Encuadernación | Tapa blanda |
Cliente Agapea
03/11/2017
Fragment d'una ressenya publicada a la premsa: "Més que recomanable, jo diria que la lectura de Soldats del no-res, de Joan García del Muro Solans, últim Premi Octubre d´assaig Joan Fuster (ed. Tres i Quatre), hauria de ser obligatòria en el món de la política, el periodisme, la sociologia, l´educació i, en general, per a totes les persones que lícitament desitgen trobar una mica de llum que ens ajude a racionalitzar, si és possible, les raons que hi ha al darrere dels terroristes islamistes que els últims anys han convertit el món en una comunitat de perill global, amb paraules d´Ullrick Beck. El llibre de García del Muro, catedràtic de Filosofia a l´Institut Obert de Catalunya, és una guia esplèndida, escrita amb claredat i concisió bibliogràfica, per a escorcollar algunes raons que ens han de fer reflexionar, i no precisament amb optimisme, sobre la societat postmoderna occidental que vivim: la societat de l´espectacle, materialista, narcisista, de les noves tecnologies i la informació. Sobretot perquè l´autor defuig en la seua anàlisi d´explicacions exògenes més o menys políticament correctes o fàcilment assimilables, i posa sobre la taula consideracions intrínseques a la societat occidental incòmodes i punyents".
Cliente Agapea
04/10/2017
libro extremadamente inteligente, totalmente desaconsejable para todos aquellos que se conforman con repuestas simples y prefabricadas.
Cliente Agapea
04/10/2017
No entenc per què a TV3 no han entrevistat l'autor d'aquest llibre extraordinari. Després dels atemptats de Barcelona i Cambrils s'han passat hores repetint tòpics i superficialitats i no han estat capaços d'oferir-nos una visió tan profunda i lúcida com la que trobem en aquest llibre.
Cliente Agapea
14/09/2017
relato impresionante de la mente de los chicos que lo abandonan todo para lanzarse a los brazos de la barbarie. el libro ayuda un montón a entender muchas de las cosas que estan pasando
Cliente Agapea
20/08/2017
Gran libro! Gran libro! Por desgracia cada vez más actual. solo decir "No tenim Por"
El autor de SOLDATS DEL NO - RES, con isbn 978-84-16-78972-6, es Joan García Del Muro Solans, esta publicación tiene ciento noventa y seis páginas.
Resumen
Otros libros de García del Muro Solans, Joan son Verdad, Posverdad Y Fake News, Good Bye, Verdad, Veritat, Postveritat I Fake News, Com Ens Enganyem, Ficcions Còmplices y El Pensament Ferit.